joi, 6 martie 2014

Globuri de plastic care se desfac

Globuri de plastic care se desfac

Pentru realizarea acestei frumoase decoratiuni aveti nevoie de : -hartie de impachetat cadouri,…. Tutorial – Globulet-evantai. Paper Flowers by Adelina.


Download Download Globuri handmade tutorial Read Online Read. Iti doresti sa-ti impodobesti casa cu decoratiuni creative, handmade ,. FELICITARE CRACIUN BRADUTI in 3D TUTORIAL (RO). Putem confecţiona decoraţiunile de Crăciun acasă, din materiale simple pe care le avem la îndemână sau. Sunt decoraţiuni de Crăciun lucrate de mâini dibace şi talentate, care abia aşteaptă să ne înfrumuseţeze casa, masa sau bradul la ceas de . Tulle Flowers, Headband Flowers, Tulle.


Diy Glob din margele – Cum se face un glob din margele handmade Ador decoratiunile homemade pentru adauga un plus de personalitate bradutului pe care il . Daca iti plac cadourile sau decoratiunile handmade , sper ca acest tutorial sa te inspire. Tehnica quilling este un pic migaloasa, dar poti realiza fulgi de zapada . Fulgi de nea ( tutorial ). Dar, știm cu toții cât de scumpe pot fi insă există un mod distractiv . Chiar daca anul acesta nu am avut parte de . Un mic tutorial despre cum am construit bradutul de craciun din felicitari. Luati un patrat de hartie si impaturiti-l.


De ce să nu facem și noi unele handmade ? Crăciun , pe care să le faci acasă, cu copilul tău ( tutorial ). Cum să faci SINGURĂ o CORONIŢĂ de CRĂCIUN. Idei inedite - VIDEO pas cu pas. Astazi v- am pregatit fotografii si detalii despre workshop-ul creativ la . Plecată după bunătăți, am dat și peste decorațiunile de sărbători. Cu totul, proiectul meu DIY a costat doar de lei! Mă gândesc serios să le folosesc într-un nou proiect de Crăciun.


Decoraţiunile handmade de Crăciun cu fulgi din hârtie pot fi. Există o multitudine de modele, de idei, de tutoriale despre cum vă puteţi realiza . DIY -Anleitung: Weihnachtsbaum aus Sternkissen nähen via DaWanda. Au mai rămas doar zile până Crăciun ! Magazinele sunt pline de decoraţiuni , însă toate sunt la fel, iar tu îţi doreşti una unică.


Globuri de plastic care se desfac

Eu am gasit zapada intr-un magazin de decoratiuni care cred ca se numeste Bonsai. Aceste decoratiuni ofera casei un design natural, ele potrivindu-se si intr-un decorn modern, dar si in unul . Continuăm seria de articole depre ornamentele pentru Crăciun și Anul. Toate sunt foarte interesante pentru pasionații de handmade , așa că nu le rata!


Cutie festivă – tutorial VIDEO pentru un proiect simplu și de efect. Sarbatorile sunt mereu atat de festive pe cat le veti face voi - asa ca . Sursa si tutorial complet aici. Căciulile miniaturale din lână – ornamentul perfect pentru Pomul de Crăciun ! Detalii, în tutorial. O meșteriță handmade creează cu entuziasm bijuterii inedite. INIMIOARE DIN MARGELE HANDMADE TUTORIAL.


Globuri de plastic care se desfac

Some lace and string- Our lovely handmade champagne flutes. Coșulețe handmade din conuri de brad. Iar acum va spun despre cateva ornamente handmade care mi-au atras.


Am fotografiat si pasii pentru un tutorial. Cu un cutter, am taiat o parte din polistiren, acolo unde urma sa pun ansamblul de decoratiuni. Explorează panoul „ decoratiuni craciun ” creat de ioana pe Pinterest.


Craciun handmade , tutoriale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare