joi, 25 decembrie 2014

Cornulete super fragede

Am făcut si eu cornulețele ,au ieșit super gustoase,aromate si fragede ! O reteta de cornulete fragede simple si rapide, cu umplutura generoasa, vanilate si aromate. Daca vreti niste cornulete super , super fragede , cu siguranta astea sunt. Cum le- am scos din cuptor, minute le-am lasat la racorit, apoi am mancat jumatate de . N-am mancat niciodata niste cornulete mai fragede si mai moi niciodata. Incearca reteta de cornulete fragede cu gem, cu rahat, cu nuca. Aceste cornulețe rămân fragede mai multe zile, dacă le păstrați.


Cornulete super fragede

Aceasta este o reteta de cornulete fragede cu untura dintr-o carte veche de bucate. O reteta aparte de cornulete cu untura, pastrata cu grija din caietul mamei. Au iesit super fragede ,multumesc pentru reteta! Am incercat si eu reteta, intr-adevar super delicioase.


Aceasta reteta de blat o folosesc eu la torturile mele,este super pufos! Multe gospodine preferă să cumpere biscuiți din supermarket. Fragede -Crescents rolls recipe.


Dar nu este nimic mai gustos decât prăjiturile de casă. Astăzi vă oferim o rețetă de biscuiți . Cornulete de post cu rahat, super fragede si delicioase. Iata o reteta super rapida si delicioasa de minciunele Romanian Desserts.


Ai pofta de cornulete fragede , dar e post? Ce bine ca exista si retete special gandite pentru aceasta situatie. Prepara cele mai fragede cornulete de post, cu . Multumesc si, inca o data, sunteti super tare! Dragii mei, v-am pregatit cele mai fragede cornulete cu gem si nuca, atat de fragede ca pur si simplu se topesc in gura, super delicioase si usor . Lumy on Tort cu fructe de padure, mango si fructul pasiuni: “ Super ” ian. Caietul meu de capatai abunda in retete de cornuri, cornulete , fursecuri si biscuiti pe.


Cornulete super fragede

In materie de cornulete fragede reteta pe care v-o prezint azi este cea care mi-a. Pentru nostalgicii care vor să se bucure din nou de gustul copilăriei, vă propunem reţeta cornuleţelor fragede cu nucă. Am zis că vin cu varianta mea, uite că vin acum aici cu reţeta de cornuleţe fragede cu. Reţeta soacrei pentru cornuleţe fragede. Super -oferta vine insa la pachet cu o conditie.


Sunt o adevarata delectare pentru iubitorii de . Ingrediente (pentru circa buc.). Se pun cornuletele intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Coacem cornuletele cam 10- minute la. Coca-Cola – o super -prajitura pentru a-ti surprinde musafirii . CORNULETE SUPER FRAGEDE (de post). Pentru ca de maine intram in postul pastelui,si ca sa trecem mai usor ,ne trebuie cate ceva dulce . Cornuri umplute moi si pufoase Sunt bune pentru o gustare, cu o cana de lapte, de luat la drum, bune pentru pachetelul pentru scoala.


Cornulete super fragede

Cand aveti pofta de o prajitura super , super buna atunci va recomand sa . Toată lumea își amintește de celebrele cornulețe fragede din copilărie. Cornulețe fragede cu nucă și gem, după rețeta bunicii. O bunătate chiar și pentru post ! Sunt foarte fragede , incercati-le si voi daca va plac cornulețele. Mihaela, super faine ti-au iesit. Cand am facut aceste cornulete fragede cu bors, nu m-am gandit neaparat ca vreau neaparat o reteta de post.


Daca ii pui in cutie cu capac sunt super fragede si bune! Nu au cum, noi nu am patit! Fiindcă nu am încercat niciodată să fac cornulețe de post, am zis să văd ce iese. Nu-s la fel de fragede ca cele cu untură (ba chiar sunt puțin crocante), dar. Daca aveti pofta de ceva dulce, probabil aceste cornulete fragede cu nuca ar putea sa va faca cu ochiul.


Pe langa faptul ca se prepara super. Reteta Cuib de viespi cu un super aluat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare