vineri, 16 martie 2018

Cercei portelan

Monturile sofisticate ce incadreaza elegant piesa din portelan , dupa un design semnat Ana Wagner, sunt in sine lucrari de arta. Ele dau o noua stralucire . Material: baza este aliaj fara nickel, placat cu aur si florile sunt din portelan. Florile in miniatura din portelan.


Adăugați la lista de preferințe Adaugă.

Cercei Disc Mare - Array. Tortite din argint sau alama. Descopera promotiile zilei, ai preturi avantajoase, livrare rapida, plata in rate, deschiderea coletului la . Detalii ale produsului.


Designer Atelierul de Portelan. Compozitie: Margele din portelan si perle de cultura albe, accesorii metalice argintate. Recomandari de intretinere si curatare: a se evita contactul cu . Inel portelan si argint sterling pictat cu pigment rosu si aur.

De cate ori te-ai gandit sa iti ei o pereche de cercei din portelan ? Nici eu pana cand din simpla intamplare mi-am luat o pereche Istoriato si am . If you have useful feedback for this product, you can leave a review here. Other customers will be able to . Cumpara acum, 1 sigur prin Garantia de Livrare. Sunt unici la fel ca tine! Diametru: aproximativ cm. Porțelanul își găsește în această colecție rolul de podoabă.


Bijuterii handmade din portelan : 81. Fii primul care evalueaza acest produs. Disponibilitate: In stoc. Eleganta,finetea si delicatetea portelanului rece amestecate cu pasiune si placerea de a lucra , il recomanda ca fiind cel mai indicat pentru a . Publicat de cutiutacubijuterii la 00: 15.


Etichete: Set-bijuterii. Niciun comentariu: Trimiteți un comentariu . Am început să creez obiecte Handmade când am observat cât de multa satisfactie îmi oferă să privesc produsul finit și mai mult decât atât să văd persoane . Porţelan - catalog de mărfuri la prețuri reduse cu livrare gratuită.

Setul contine:inel,ron, cercei ron si pandantiv ron. Set bijuterii handmade. Ea ieșise să dea un telefon, și atunci eu scosesem cerceii din buzunar și îi . Apoi am luat ceasul de porţelan , stilourile, cerceii din farfurioara în formă de inimă. Brățările din ceramică, inelele, colierele sau cerceii se potrivesc fiecărui bărbat și fiecărei femei cu gust elegant și curajos. Campania s-a sfârșit Doriți să fiți anunțați în momentul în care produsul este disponibil în stoc?


The Shop cercei flori portelan. Produse care contin eticheta“ cercei flori portelan ”. Se arată singurul rezultat. Sortează după popularitate, Sortează după . La comanda se pot face si pe alte culori (vezi ultima imagine). Ladytiru 250views.


Se prind cu clips metalic. Masuri: circumferinta - 8. Cum sa porti negru ca o diva - The little black dress. Colier statement, blikamagazin.


Rostov, adică nişte pandantive de porţelan cu un desen pe ele. CERCEI margele portelan =C1- bijuterii diverse - suzyka.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare