miercuri, 1 octombrie 2014

Fursecurile copilariei

Arată extrem de bine și sunt atât de ieftine și ușor de făcut! Acum este despre paleuri, fursecurile copilariei mele. Pentru ca se gaseau peste tot, toata lumea avea reteta dar nu cred ca le facea careva pe . Retetele copilariei , o selectie de retete ce ne-au indulcit copilaria si astazi ne starnesc cele. Vă prezentăm o rețetă de fursecuri simple.


Acestea se fac cu ajutorul mașinii de tocat sau cu alte forme pentru biscuiți. Este o gustare delicioasă, se prepară . Mamele noastre le pregateau in weekend si erau perfecte pentru pachetelul de la scoala. Fotografiile apartin doamnei Isabela Condrea din Dorohoi. Ingredientele prezentate sunt pentru kg – bucăti). Cred ca sunt fursecurile care-mi aduc aminte cel mai mult de copilarie , de casa bunicilor din Sibiu.


Fursecuri fragede cu unt 3- mini Linzer. De reteta de fursecuri cu stafide ma leaga multe amintiri. Cand eram mica, la serbarile de sfarsit de an. Saratelele sunt printre preferatele mele cand vine vorba de rontaiala. As inlocui oricand biscuitii si fursecurile cu asa ceva.


Fursecurile copilariei

Ce poate fi mai gustos decât. Gustul copilăriei nu poate fi uitat, dar poate fi reînviat! Cum să pregătești cele mai. Aceste minunate fursecuri cu gem mi le facea bunica cand eram copil,.


Add Your Comment Anulează răspunsul. Prajitura cu iaurt este una dintre prajiturile copilariei mele. Mama mea o facea foarte des. Sunt gata foarte repede si la fel de repede dispar de pe.


Fursecurile copilariei

Pentru cei mai mulți, aceste nuci umplute erau fursecurile copilăriei , savurate în sânul familiei, la sărbătorile de iarnă. Reteta e autentica, asa cum se facea . Pentru toti cei carora le plac fursecurile sau biscutii aceasta reteta este ideala. Pe masă stau, înşirate câteva fursecuri cu iz plăcut de scorţişoară, fursecurile copilăriei mele.


Desertul copilariei - turta dulce cu miere ! Nu vreau să sune ca în reclama aia la orezul cu lapte care îţi aduce aminte de gustul copilăriei , dar, în cazul meu, sunt anumite prăjituri care au . Margarete - Prăjituri ale copilăriei comuniste. Ai făcut vreodată cornulețe. Da, cunosc fursecurile astea, fragede, parfumate. Mama, draga de ea, le facea . Paleuri cu ciocolata Paleuri cu ciocolata - cele mai bune fursecuri ale copilariei ! Prajiturile si fursecurile de la Senapan, gustul copilariei de altadata!


Fursecurile copilariei

Pasiune si multa, multa munca. Astea sunt doar doua dintre ingredientele . Dintr-o cantitate minimă . Ce mâncare vă aminteşte de copilărie? Ce gusturi v-au marcat copilăria ? De la mama: tort cu ciocolată, negresă, chec , fursecuri , prăjitură cu bezea.


Sunt fursecurile copilariei atunci cand mergeam in vizite de sarbatori si eram serviti cu aceste minunate prajiturele cu miere si aroma de scortisoara. Fără îndoială paleurile sunt cele mai apreciate prăjituri ale copilăriei noastre. Prospeţimea şi aromele copilăriei regăsite în fursecurile şi prăjiturile de casă albinuţa, . Rețetă germană din Banat de fursecuri fragede cu unt umplute cu bezea. Pentru că mi-am adus aminte de rețetele de fursecuri ale mamei și ținând cont.


Crăciunul nu are farmecul copilăriei , am hotărât ca în acest an să pregătesc . Astazi va servesc cu o portie de fursecuri cu nuca de cocos si fulgi de ovaz, plus miez de nuca… Toate se imbina atat de frumos intr-un fursec. Alături de nucile umplute la Artandcraft veți găsi și alte prăjituri ale copilăriei : sărățele, salam de biscuiți, cuiburi, fursecuri asortate, prăjitură .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare