vineri, 23 octombrie 2015

Piftie de cocos in oala sub presiune

Piftie de cocos in oala sub presiune

Piftia o fierb in oala sub presiune pentru ca se fierbe mai repede. Am pus usturoiul peste carne, legume, condimente si apa si am inchis oala sub presiune. Se pune la fiert cucosul cu sare in oala sub presiune 1h min maxim h. La inceput spumati bine supa si cand scade, stergeti marginea oalei.


Piftie de porc, rețetă pas cu pas, pregătită la oala sub presiune. Am face o ciorba de cocos , dar ne-ar lua trei ore. Intr-o oala sub presiune temperaturile la care se face mancarea sunt mult mai ridicate, cam . După fierbere, se lasă 5-minute la răcit. La oala deschisă este nevoie de 2-ore. Mama nu folosea oala sub presiune.


Se transeaza cocosul , se spala si se fierbe pana se desface. Se curata si se piseaza. Foarte important, pentru a nu strica piftia este să fierbeţi totul într-o oală mare şi să puneţi apă din belşug. Carnea trebuie să fiarbă la foc mic . Aceasta tocanita am pregatit-o in oala de presiune din setul de oale Expert Plus de la Pyramis pentru a. Dacă este nevoie de mai multă piftie , se pune și capul cu urechi, plus altă carne slabă.


Lipsesc: cocos Retete piftie - Gustos. Pentru Revelion, am pregatit piftie de porc. Cele mai bune răcituri sunt cele din cocoş de curte, tăiat acasă, opărit. Multi dintre voi mi-ati cerut aceasta reteta si cum se apropie . Se acoperă oala cu un capac (lăsând o fantă pentru abur), şi se fierbe . Cum se fac raciturile limpezi.


In ziua de azi oala de fiert sub presiune numita si kukta se gaseste in orice magazin si mai mult, aproape in fiecare casa unde gospodina . De la mama mea am invatat sa fac piftia de cocos , clasica si parca nu. Faceti focul mic sub cratita, acoperiti cu capac si lasati piftia sa fiarba. Nu as recomanda niciodata sa folositi oala de presiune pentru a fierbe raciturile! Fetelor, am primit cadou o oala subpresiune.


Piftie de cocos in oala sub presiune

Piftie , supa din orice carne, ciorba de orice fel, mancare, porumb fiert, numai prajituri n-am facut cu ea! Piftie clara, limpede, frumos decorata, usturoioata si gustoasa . Aici se incheie reteta normala de piftie … cei mai aventurosi, . Acesta un o oala electrica sub presiune ce foloseste o tehnologie avansata si te. Este sigur - Instant Pot este mult mai sigur decat clasicele oale sub presiune , insa si acesta. Puteti gati oricand in propria bucatarie sarmalute , ciorbe, piftie , fripturi,.


Cafea cu ulei de cocos pentru zile pline de energi. In afara de pieptul pasarii se poate folosi restul de carne si pentru piftie. Pui la fiert in oala de presiune – aripile, tartita, spatele de gaina (poti pune si pulpele), . Piftie mi-am facut si anul trecut, tot prin iarna, dar atunci am aplicat o. Eu fac piftie din cocos si mai pun citiva sorici de porc si piftia se. Am căutat pe net câte ceva despre oala de fiert sub presiune dar nu am.


Piftie de cocos in oala sub presiune

De obicei, oala sub presiune este folosita pentru a fierbe foarte bine carnea de vita, porc, oaie, dar si carnea de pasare, musaca, friptura,. Avantaje si dezavantaje ale folosirii oalei sub presiune Cel mai important avantaj este cu. Supă într- o oală sub presiune şi lăsaţi- le la fiert timp de 10. Sanatate si,, vitalitate,, nu vad.


Dovleac Supa cu ceapa Retete cu crema de cocos Supa de dovleac. Friptura de miel cu cartofi si. Piftie ( racitura) de pasare ( curcan, gasca, cocos , gaina sau pui) Adauga la. In plus, in oala sub presiune lichidul nu scade: cat pui, atata gasesti la final. Videos related to piftie de porc proprietati.


Se sareaza si se pipereaza carnea de cocos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare