De ce este bine sa schimbi saibele si garniturile la injectoare PD. BKD pornire grea la rece postări oct. De ce intra motorina in ulei la motor VW 2. Problema: Trage aer in circuitul de motorina postări ian. Mai multe rezultate de la forum. Injector Pd imprastiat - TDi Forum - vwForum.
Cu aceasta ocazie mecanicul m-a anuntat ca doua din injectoarele PD. TDI CR - TDi Forum de postări sept. Despre injectoarele PD (Pompe duse) - Probleme si rezolvari. TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari.
Pregătit pentru a umbla la injectoare motor 2. TDI cod BRE, m-am înarmat cu răbdare si setul de oringuri dar si suruburile aferente. Tdi Cod motor:AVB Pretul este pentru un injector. Passat AWX inainte de reparat injectoare. După operațiunea aceasta . Set o-ring pentru injectoare POMPE DUZE TDI cu doua supape pe piston, compatibile cu elementele BOSCH POMPE DUZE. Utilizari: Audi, VW, Seat, Skoda: . Sistemele de injecție cu pompă injector combină pompa de înaltă presiune și injectorul în aceeași unitate.
Fiecare cilindru al motorului este prevăzut cu căte . Ce sunt injectoarele și cum funcționează? DCI reparatii-injectoare-logan. Vezi ,sa nu fie vorba cumva de oringurile de la injectoare ,sa nu se dezamorseze pompa de motorina de seara pana dimineata,cand e calda . In concluzie probleme diferite cu simptome apropiate. Am o intrebare si eu: Cum imi dau seama daca un injector nu mai. Binecunoscutele probleme la injectoare si turbina la unele modele 2. Ca o adaugare a celor spuse de catre cei de la 4tuning conform . Spun din experienta avuta cu un Opel Astra de 1CP.
Motorul dezvolta cei 1CP. Daca e vorba de schimbat oringurile la injector , de unde . Ce simptome are o masina cu probleme la sistemul de injectie? Vand Set oringuri injectoare Bosch 2. Kit oringuri etanșare injectoare PD noi OEM Bosch.
Garnituri ( oringuri ) injectoare peugeot 206. Ca si simptome , se caracterizeaza prin: mancarime, roseata, eruptie, besici,. Principala cauza a acestor probleme ar fi faptul că injectoarele fac scurtcircuit. Articolul precedent Simptomele unui debitmetru defect. Cand ati montat din nou oringurile la injectoare nu au curs?
Ca simptome aveam o lipsa evidenta de putere in accelerari,si uneori. Trebuie sa va luati o-ringuri de schimb, si o cuva cu ultrasunete daca credeti ca. La problema mea se adauga un nou simptom. La service la Renault mi-au spsu ca trebuie sa dea jos injectorul sa se uite sa vada exact ce este, ca s-ar parea ca scapa pe langa injector.
Nu stiu ce ar trebui sa fac, sa curat injectoarele pentru ca nu are cum sa fie altceva, masina nu are asa multi km. Deci nu scoate fum permanent . Toate bune pana acum sapt cand dintr-o data nu mai merge cum trebuie, Adica, la relantiu e foarte subturata . Nu mai porni masina, apuca-te de demontat injectoarele ,. Cum ne dam seama ca avem injectoare defecte ? Am constatat pe pielea proprie ca boala asta cu injector care pufaie nu e. Oringul de la racordul de retur rupt. Verifica pompa rezervor.
Stiu cum e, dar asta are alte simptome fata de un tdi cu biele strambe.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.