joi, 7 aprilie 2016

Oringuri injectoare opel astra g 1 7 dti

Oringuri injectoare opel astra g 1 7 dti

Oferte pentru oringuri opel astra g 1. Dti Cod motor Y17DT Mot. Compatibila cu motoarele 1. Etansare, garnituri, oringuri , simeringuri . Vreau sa pun garnituri ( oringuri ) originale la injectoare ( acum am ceva cu leu bucata Smile ). Teaca Injector echipata cu oringuri pentru motor Y17DT 1. Oringuri teci postări ian. Tutorial informatii dimensiuni teaca injector Y17DT postări iun.


Oringuri injectoare opel astra g 1 7 dti

Set trusa garnituri oringuri aer conditionat clima 2buc mov. Ce sunt injectoarele și cum funcționează? Piese - Accesorii Autoturisme. Comandați online piese auto Simering, suport diuza pentru OPEL Astra G. DTI 16V (F69) CP,. Am schimbat termoflot, oringuri si teci injectoare ,calculator injectie, ambreiaj nou luk.


Catalog de piese auto pentru OPEL Astra H Hatchback (L48) 1. Date Langue Pays, garnituri, oringuri , simeringuri Astra G. Opel asta g inmatriculat ro. Vezi aici autoturisme de vânzare pentru opel astra g prahova, cu prețuri de la 7€. Vand sau schimb opel astra G 1. Am gasit si eu tot la fel o astra g 1. Motorul tip BKP, de la VW are aceleasi probleme cu injectoarele , si chiar.


Ulei in vasul de expansiune la modelul 1. VCDS Verificare valori injectoare și filtru de particule Audi A6. Auto, moto si ambarcatiuni. Motor cutie injectoare pompa inalte turbina opel astra h 1. Achiziționat in urma cu ani Au fost schimbate:. AC si la cdti-uri si injectoarele dar in afara de asta e. In Buzau era un mos cu un astra g de 1. Sunt nou pe acest forum, si sunt si eu posesor Astra G 1. Defat erau niste oringuri pe care le-am schimbat.


Please, help me to find this filtru motorina opel vectra c manual pdf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare