joi, 2 februarie 2017

Mancare de castraveti murati cu pui

Mancare de castraveti murati cu pui

Daca nu punem pui vom avea o delicioasa mancare de post . O reteta picanta, pregatita sanatos, din castraveti conservati in saramura, cu pulpe de pui degresate, asezonate cu ingrediente bogate in arome . Eu am facut mancarea de castraveti murati cu carne de porc, insa merge folosita si carne de vitel, de pui sau chiar si carne de miel, iar in zilele de post. Pentru ca mi-au ramas castraveti murati din toamna, mi-am adus aminte de o mancarica gustoasa pe care o pregatea mama mea cand eram . In linia asta se incadreaza si aceasta mancare de castraveti murati aromata bine cu marar. Carnea poate fi de pui , porc, vita si chiar miel dar castravetii este . Nu e tocmai cel mai aspectuos fel de mancare , dar cu siguranta e cel mai. Acest pin a fost descoperit de My Little World. Descoperă (și salvează!) Pinuri pe Pinterest!


Bucatarul resitean Uica Mihai are o reteta minunata de mancare din castraveti. Cu pui deocamdata n-am incercat-o, dar e bine de stiut pe viitor :). Aceasta combinatie mi-a sugerat-o cineva in comentarii la o reteta, am tinut minte pentru ca este banal de simpla si bineinteles eram si . Mâncărică de post cu castraveţi muraţi şi cartofi. Moduri inedite de a prepara pieptul de pui. Gorjenii, înfriguraţi, grãbiţi şi practici, pun în aceeaşi cratiţã şi carnea şi murãturile , cã doar tot acolo merg, şi merg mai bine fierbinţi toate.


Faci apoi baza: pui sosul de roșii în tigaie, adaugi o parte din castraveții tăiați mărunt, pui și mărarul și . Mâncare reinterpretată de castraveți murați. Din fericire, avem pregatite cateva retete . Rețeta mai veche Tortellini cu piept de pui , ciuperci şi sos de roşii. Pentru reteta de castraveti murati aceti nevoie de sare mare neiodata, cea iodata nu este buna la muraturi pentru ca nu pastraza legumele tari . CIORBA TARANEASCA DE PUI CU ARDEI IUTE. Kebun de pui cu cartofi, maioneză, castraveți murați și pătrunjel.


Kebab de pui cu sos de vinete și rodii. Pulpe de pui cu cartofi si legume (in cuptor). Sote din piept de pui cu ciuperci si mamaliguta. Romanian Dill Pickle Chicken Stew. Comenzile se realizeaza exclusiv telefonic.


Alege dintre Garnituri, Preparate din carne de pui , Salate, Desert sau Extra. Ciorbă de perișoare Supă de Mazăre Pui Caprese Cartofi prăjiți cu usturoi. Gogosari murati Castraveți murati Ardei cu varza Tort Kinder Mălai cu.


Mancare de castraveti murati cu pui

Am inteles ca-i o mancare taraneasca de pe aici din Banat- Crisana. Eu n-am mai auzit de ea. Nu in varianta cu castraveti. Pui suculent, varză cu maioneză, castraveți murați , cartofi prăjiți, sosuri la . Mancare de cartofi cu pui.


O salata aperitiv cu bucatele de carne de pui , ciuperci, castraveti murati , maioneza de casa . Salata de pui cu maioneza si ciuperci reteta simpla. Se spala pieptul de pui , se taie in bucati mici, se condimenteaza cu boia de ardei si se pune putin la fript. Reteta mancare de castraveti murati de post.


Mancare de castraveti murati cu pui

Piper, suc de portocale, orez a la chef, piept de pui dezosat. Gust romanesc veritabil, pentru gurmanzi autentici. O selectie savuroasa de preparate din bucataria.


Pe langa asta, un sandwich club si o mancare de castraveti cu pui. Aveti nevoie de un piept mare de pui , 3-castraveti mari murati in . Folosește contul Uber pentru a comanda mâncare de la restaurantul Presto. Pui , cartofi, varză, castraveți murați , roșii, salată verde, sosuri.


RON carne, cașcaval, cartofi prăjiți, mix de legume, castraveți murați , sos roșu, maioneză. Friptura de miel preparata la ceaun, o mancare traditionala romaneasca. Portofele de pui cu mozarella…………………150gr.


CASTRAVEȚI MURAŢI – 150gr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare