luni, 24 iulie 2017

Omleta taraneasca reteta

Se taie cartofii cubulete si se pun intr-un vas de yena si se pune apa, apoi. Pentru baietii care se apuca sa gateasca, sa nu dati foc la . Cand vad dezastrul in loc sa pun vasul de metal sub el, dau sa fug cu . Se unge vasul yena cu unt apoi se pune cartoful taiat in patru, pieptul de pui taiat cuburi, deasupra,. Reteta culinara Pulpa de porc la vasul de yena cu piure cu ceapa prajita. Apa, uleiul si sarea se dau in clocot, se iau de pe foc si se toarna faina .

Se lasa la foc cam min, depinde de care sunt si cat de repede se fac, apoi. Ce ramane din orez si ciuperci eu pun pe langa in vas. Amestecul mexican se pune în tigaie cu un praf de sare, o lingură ulei și 1ml apă și se lasă la foc mic cu capac până se evaporă toată apa, amestecând din.


Reteta economica” : Un fazan intreg,se pune la fiert cu sare, condimente, etc. Dam fazanul la cuptor la foc mic pentru aproximativ doua ore. După ce se ia vasul de pe foc se adaugă usturoiul tăiat feliuţe,.


Uleiul, zaharul si otetul se pun pe foc , intr-un vas si se lasa sa clocoteasca pana se. Faina se dizolva in lapte, apoi se pune la fiert la foc mic, amestecand.

Se unge cu unt si se tapeteaza cu pesmet un vas yena, se pune. Sita flacara pentru vase yena Disipeaza caldura directa a arzatorului Cu aceasta sita poti folosi vasele yena direct pe flacara de la aragaz Link:. Este vorba despre un vas de Yena …Pot spune ca sunt fericita ,asta pentru ca l- am primit de la GrandBazar. Vreau sa le multumesc pe . Curatarea unui vas termorezistent este oarecum solicitanta si necesita foarte multa atentie. Le poti pune in congelator pana la -20°C si in cuptor pana la 600°C, . Daca vrei sa stii ce tip de vas din sticla termorezistenta este potrivit pentru tine,.


Am acoperit vasul de yena si am lasat min la foc mediu dupa care am luat capacul si am mai lasat zece min sa prinda culoare rumena . Yena , Pyrex sau Duran care este imbogatita cu. Intr-o tigaie se pune dovleacul, apa, zaharul. Intre timp se unge un vas yena cu ulei se aseaza aluatul . Se pune la foc mediu, se amesteca din cand in cand. Eu am folosit un vas de yena cam de 20cm diametru.


Se adauga apoi vinul si se mai lasa sa scada la foc mic. Pentru inceput se pune pe foc laptele, iar cand acesta este caldut se adauga. Se poate da focul și mai tare și probabil se va face mai repede.


Cotletul preparat se aşează într-un vas de yena , iar de jur împrejurul cărnii se pun legumele tăiate în bucăţi de mărime potrivite. Se încinge cuptorul la foc mediu (1de grade), după care friptura se dă la cuptor pentru .

Eu am ales să fac crema de zahăr ars într-un vas de yena. Astfel, vasul tău preferat de yena arată mereu murdar, plin de pete negre sau maronii de la ulei ars, grăsime sarită pe margini sau legume şi . Se fac în tigaie la foc mic, ideal e să folosiţi o tigaie ceramică. Ardeii umpluţi se aşează în picioare într-un vas de yena , se acoperă cu câte o felie de roşie şi în tavă se . Ciocolata se rupe bucățele și se pune într-o crăticioară, la foc mic. Se dau la cuptor cam la 400F ( foc mediu-tare) cam min. Se unge o forma de yena cu unt, se pun cartofi curatati si taiati felii, un strat format.


Ceapa se toaca marunt si se pune la calit in putin ulei si apa pana devine sticloasa. Am turnat compozitia lichida intr-un vas de yena si am dat la cuptor la foc. Cand este copt se scoate drobul si se aseaza intors pe un . Se calesc in putin ulei si apoi se pun in vasul de yena peste pulpe. Se pun pe foc impreuna cu ciupercile taiate, vinul si putina apa. Pune o tigaie la foc mediu.


Pregătește un vas termorezistent (eu am folosit un vas yena dreptunghiular). Ce nu poţi băga în cuptorul cu microunde şi cum îţi poate lua foc. Nu se va întâmpla nimic rău cu ei, doar că vor lua foc dacă-i ţineţi mai mult. Toate acestea se calesc 2-minute pe un foc mic.


Daca aveti o oala fara manere de plastic, puteti pune mancarea direct in. Vasul in care se face painea – vas de sticla yena (jenna) , cu capac yena. Intr-un vas de yena se asaza compozitia cu carne peste care se . Puneti intr-un vas yena primul strat de biscuiti, apoi turnati deasupra crema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare