luni, 21 august 2017

Maşină de găurit şi înşurubat cu acumulator parkside

Maşină de găurit şi înşurubat cu acumulator parkside

Mașină de înșurubat cu impact, cu acumulator Parkside PHSSA 12-Li A1. Unelte - Scule - Feronerie Scule electrice. Ah Li-Ion Steinhaus Start, PRO-CD144-2B, 15Nm, 5RPM, mandrina rapida 10mm, . Parkside PABS Beste o masina de insurubat si gaurit cu acumulator.


Detalii: - etape de. E timpul sa-ti utilezi atelierul! Atelierul Lidl prezinta: Plecerea de a mesteri! Nimic nu-i sta in cale masinii de insurubat si gaurit Parkside ! Caracteristici: - functie separata de.


Drept urmare, am cautat si identificat, cel putin masini de gaurit cu acumulator LiIon si performante asemanatoare, bormasinii Parkside. Eu l-am luat pentru vopsit bara din spate la maşină. Diametru maxim de găurire (beton): mm. Oferta expirata masina de gaurit si insurubat cu acumulator parkside comutare rapida, fara scule, intre functia de gaurire si cea de insurubare , mandrina rapida,.


Maşină de găurit şi înşurubat cu acumulator parkside

MAȘINĂ DE ÎNȘURUBAT CU ACUMULATOR PABS 18-Li B2. Motor PARKSIDE SPEEDMASTER puternic, cu durată lungă . Tip Mașini de găurit , mixere. Prima masina de insurubat si gaurit care a reusit sa ma surprinda!


Parkside : cataloage cu reduceri, oferte si promotii de la magazinele tale favorite. Am vazut in cateva locuri niste scule marca Parkside. Pentru masini de gaurit cu coloana.


V si o scula multifunctionala! Cumpara parkside bormasina cu acumulator online pe eMAG. Produs Urmarit de utilizator. Comanda Online sau vino in magazinele Praktiker din orasul tau. Masini de gaurit si insurubat cu acumulator - Preturi incepand de la 4lei.


Personal am un Einhell cu acumulator de rezerva, de vreo 5-ani, n-am avut. Maşina de înşurubat cu impact cu acumulator GDS V-LI HT. Masina insurubat si gaurit DeWALT DCD790M2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare