joi, 22 februarie 2018

Meniu sushi 101

Meniu sushi 101

Platouri A la Carte Specialities Fusion Signature Rolls Extra. Toate drepturile rezervate. Telefon: 0717Email contact@sushi101. Take Out Catering website design/hosting imobus. PrograLuni- Sâmbăta 8:1 Duminica: închis; Alergeni/Congelate My account.


Meniu sushi 101

Sushi 1Oradea - str. Oradea - Rated based on Reviews Definitely the best sushi in town hands down. Consultă meniul pe www. Mon 11:am – 10:pm. Tue 11:am – 10:pm. Wed 11:am – 10:pm. Thu 11:am – 10:pm. Fri 11:am – 10:pm. Sat 11:am - 10:pm.


Free Delivery and Order food . However the whole party had to either be on lunch Ayce menu or dinner. Order delivery online right now or by phone . Steakhouse Grills American Pizza Asian Salad Thai Coffee Lebanese Iraqi Hotel Fast food Charcoal Grills Japanese. Bahrain Menus is a free portal . City Space Bar Restaurant - Menu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare