miercuri, 27 august 2014

Friptura de curcan la multicooker

Friptura de curcan la multicooker

Acest „Pui umplut la cuptor” l-am avut la masa de Paste si este creatia lui. Taguri: friptura de curcan , retete la multicooker , philips multicooker , retete . Tocană de cartofi cu cotlet de porc. Friptură de curcan cu legume. Chifteluțe de pui la aburi. Pulpe de pui vânătorești.


Sunt elegant, usor de utilizat, usor de mutat dintr-un loc in altul, si da. Toți cei care au un multicooker se pot considera norocoși: vă oferim o rețetă de piept de pui cu legume. Modul de preparare este unul foarte simplu, iar gustul.


Tocanita de rosii cu ardei copti si carne de curcan. Curcan in sos de bere neagra cu stafide este o reteta de friptura de curcan. Flanco mi-a facut cadou un aparat Philips – MULTICOOKER pentru a-l. Eu as incerca sa fac o friptura de curcan , vad ca are program pentru . Multicooker găteşte pentru tine si valva ajustabila pentru controlul . Introducei n multicooker untul, bucile de carne de vit, ceapa tocat mrunt, sarea i condimentele.


Fileul de carne de curcan , ardeiul dulce, roiile i dovleceii se taie cubulee. Aezai friptura cu legume gata preparat n farfurii adnci i servii la mas. M-am gandit sa frig un pui intreg, sa vad daca si cum imi iese.


M-am apucat de treaba si am asezonat puiul cu fel de fel de condimente si am . Recomand - E primul multicooker pe care l-am cumparat. Pana acum am gatit ciorba de curcan, mazare, friptura de pui, friptura de curcan , orez. FRIPTURA DE CURCAN CU SOS BARBEQUE SI CARTOFI SPECIALI - Mi-am cumparat un multicooker de care sunt foarte incantata. Prima reteta pregatita la el.


Priviți cum arată o pulpă de curcan , ce carne rozalie are în interior! Curcan intreg Oală De Gătit Încet, Oală Sub Presiune, Miere, Porc . Am avut nevoie de cca 7g carne tocata de curcan , tarate de ovaz , cepe. La finalizarea programului, scurgeţi din lichidul format, si lăsaţi friptura să se . Cum să gătești friptura de pește într-un multicooker pentru un diabetic? Vasul multicooker este unsat cu ulei vegetal, iar acolo sunt trimise dovlecei cu.


Gătiți fripturi de pește cu maioneză și brânză în modul cel mai delicios. Reteta de mancare de linte cu carne de curcan este inca un exemplu de preparat delicios pe care il putem realiza la slow-cooker-ul Crock-Pot. Se introduc în multicooker untul, bucăţile de carne de vită, ceapa tocată mărunt, sarea şi restul condimentelor. Am facut acest kebab de curcan cu sos din iaurt si sumac care poate fi servit cu orice.


Pilaf cu carne de curcan. Mi-ar placea sa gatesc un risotto cu ciuperci, o friptura de vita in sos si bineinteles un desert delicios mere coapte cu. As încerca sa gătesc un orez cu carne de curcan ! Reteta Rulada din piept de curcan cu bacon si ciuperci by Bucate, vorbe si arome. Rețetă Supa de pui si legume pentru copii la multicooker philips.


Cat mai multe legume in abur,ghiveci de legume,mancaruri cu carne de curcan ,vita. Aripi de curcan cu legume, la cuptor. Gatirea la aburi este una dintre cele mai sanatoase metode.


Friptura de curcan la multicooker

Spune ce reteta ai gati tu creativ la MULTICOOKER si ce functie de baza a. ANTONYO: Poftesc la o piftie de curcan fiarta cu functia BOIL a aparatului. Am zis bine “pregatesc”, pentru ca doar va prezint ingredientele, multicooker -ul face toata treaba. Pentru ca am preparat o reteta de supa . Setaţi unitatea pe funcţia friptură.


Aşezaţi turta de mălai pe masă, iar pe ea carnea de curcan ,. Carnea tocata de curcan cu putina ceapa calita si orez. Sub presiune a facut friptura de vitel foarte foarte buna. Piept de curcan cu cașcaval si ardei copți cu garnitura de cartofi Ștefania.


P) Se spune că tot ce este făcut în casă este superior produselor de la raft. De mică am fost învățată așa, însă a fost ușor, crescând la curte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare