miercuri, 26 octombrie 2016

Cornulete de post

Ai pofta de cornulete fragede, dar e post? Ce bine ca exista si retete special gandite pentru aceasta situatie. Prepara cele mai fragede cornulete de post , cu . Rețetă de cornulețe fragede cu rahat făcute cu aluat fraged cu borș și ulei. Cornulețe fragede cu borș – rețetă de post.


Aceste cornulete sunt aditia perfecta la orice tava de fursecuri pentru Craciun, dar sunt potrivite si.

Niste cornulete care, desi de post , sunt si economice si gustoase. Azi nu avem timp de povesti, este frumos si sunt o multime de treburi de facut. CORNULETE FRAGEDE CU RAHAT, DE POST.


Nu credeam ca pot fi atat de bune,trebuie sa faceti si voi aceasta reteta economica si gustoasa! Pana m-am dezmeticit, sotul era deja in curte. Dadea zapada si se juca cu Atlas (catelul vecinilor). M-am gadit sa-i fac o . Se pot pastra cateva zile, in cutii inchise .

Vă prezentăm un desert uşor de făcut şi delicios. Este desertul care vă duce cu gândul la copilărie şi la reţetele făcute de . Cand am facut aceste cornulete fragede cu bors, nu m-am gandit neaparat ca vreau neaparat o reteta de post. O reţetă de post delicioasă, aşa cum fac maicile de la Mănăstirea Prislop. Citeste toate articolele, afla ultimele stiri despre cornulete de post.


Iata cat de simplu se prepara! Ingredientele folosite sunt . Deşi la prima vedere pare greu de făcut, o să vedeţi. Postul este o faptă de virtute, un exerciţiu de înfranare a poftelor trupului şi de întărire a voinţei, o formă de pocăinţă, deci mijloc de mân. Cum se fac cornuletele fragede cu bors.


Cele mai bune cornulete fragede . Toamna avem mere din belsug si pe langa faptul ca mancam zilnic mere . Am preparat aceste cornuleţe cu rahat şi am simţit aroma unui desert delicios aşa cum numai bunica ştia să-l prepare. O reţetă delicioasă, dar mai dietetică de cornuleţe de post umplute cu magiun şi nucă va fi pe placul tuturor membrilor familiei. Sunt delicioase si usor de preparat - Fii Sanatos.


INGREDIENTE: 1g zahăr pudră, 2g margarină, 3g făină, 1g nuci măcinate, vanilie. Reteta cornulete fragede de post.

MOD DE PREPARARE: Margarina se freacă cu . Am fost putin sceptica atunci cand. Pentru că în perioada postului este destul de dificil să îți satisfaci pofta de dulce, iată că vă arătăm astăzi o rețetă delicioasă de cornulețe de. Rețeta de cornulețe de post cu aluat dospit este una foarte economică și rapidă. Aluatul se face în maxim minute, iar cât stă el la dospit . Fragede, aromate şi servite calde, cornuleţele cu dulceaţă de . O reteta extrem de gustoasa, e post, a maicutelor de la Manastirea. Cum faci in mod rapid cele mai gustoase si fragede cornulete de post.


INGREDIENTE : 4g faina,2g margarina,g praf de copt,linguri otet,linguri de apa,sare,coaja de lamaie . Am primit aceasă reţetă cu cornuleţe de post de la cititoarea noastră, Minodora Melcioiu, din Drăgăşani. Pentru ca suntem inca in post va oferim doua retete pentru cornulete. Produs proaspat, realizat din ingrediente naturale.


Cornuri cu nuca si gem - reteta de post. Nu contine conservanti sau aditivi alimentari. Produsul se livreaza in ambalaj tip caserola. La inceput a fost dulceata. Si uite asa, nu am avut de ales si mi-am facut cornulete , sic!


Sunt atat de bune, ca nu ar zice nimeni ca sunt de . Gandul ne-a dus repede la cornulete de post adaptata, deoarece fiind de post nu vom folosi ingrediente de origine animala ca la reteta de cornulete obisnuita. N-am mancat niciodata niste cornulete mai fragede si mai moi niciodata. Ca sa nu fiti suparate pe .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare