miercuri, 20 decembrie 2017

Mancare de fasole verde fideluta

Mancare de fasole verde fideluta

Fasolea verde , fideluta , se preteaza cel mai bine, la prepararea unei mancarici, simple, de vara sau la o salata de fasole verde , cu usturoi si verdeata, ulei si otet. O mancarica simpla, dar buna pentru cei care tin post sau nu se prea dau in vant dupa carne (ca mine), dar care poate fi servita foarte bine ca . Pentru această mâncare de fasole verde fierbe legumele la foc mic, pentru că în acest fel se pierd mai puţine substanţe hrănitoare. Cum se face mâncarea de teci sau păstăi . Mâncare de fasole verde păstăi cu carne, roșii și usturoi reteta savori urbane. Zacuscă de fasole verde păstăi (teci) late sau fideluță pentru iarnă . Fasole verde la tigaie - ieftină, super sănătoasă, extrem de gustoasă și ușor de încropit. Se face în de minute cu totul, fără pic de efort!


Mancare de fasole verde fideluta

Dragii mei, bine v-am regasit in Bucataria Shaorma cu de toate Astazi pregatim impreuna , mancare. Rețetă de fasole verde păstăi ca. Ingrediente: fasole verde fideluta - kg - ceapa - 1ml ulei - sare - usturoi . Mancare cu carne de porc cu os si . Fasolea pastai , o leguma cu traditie la noi in familie. Fie ca era fasole galbena lata, fie ca era galbena sau verde fideluta era nelipsita in meniul . Avand o minunatie de fasole fideluta galbena (e ciudat sa-i spun „ fasole verde galbena”) din piata, m-am gandit sa nu ratez un preparat simplu . Mod de preparare: Fasolea.


JPG Mi-era dor să mai fac un preparat simplu , rapid și gustos. Ingrediente: fasole verde fideluta - kg - ceapa - 1ml ulei - sare - usturoi . Reteta cu poze de fasole pastai si carne. Zilele trecute, când am ajuns acasă ne-am dat seama că….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare