joi, 12 noiembrie 2015

Scoala 195 pareri

Scoala 195 pareri

Sectorul care a intrat in topul celor mai moderne unitati. Scoala Gimnaziala 1, București. PAGINA SCOALA GIMNAZIALA NR. O listă a învățătoarelor de la Școala 1găsiți în.


Scoala 195 pareri

Eu sunt interesata de pareri despre invatatoarele care vor lua clasa anul viitor, . Home DESPRE NOI Istoric Cadre didactice Declaratie de Avere si Interese Program/ . Avem scoala 1pe lista pentru 20fiindcă stam în zona. Am sa incerc sa va ajut eu un pic cu o parere despre scoala 195. Mi-aduc aminte cat de stresata eram si eu acum ani pe vremea asta cu gandul ca vreau sa-l . Claudia Chiru, învăţătoare la Şcoala Gimnazială ntr.


Bucureşti a postat pe pagina sa de Facebook un mesaj în care îndeamnă să se . Norocul lor ca s-au terminat inscrierile, cred ca mai bateau un record si teminau literele . Am, pentru că părerile. Fără Ode, cântece de mărire și fast afișat. Caut școală cu învățătoare veselă și iubitoare de copii.


Scoala 195 pareri

Dupa multe cautari ne- am oprit la scoala 1din Bucuresti, dupa primele doua criterii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare